Jumat, 24 April 2015

The Official YSFHQ Teampseak Server

YSFlight Headquarters Teamspeak

TEAMSPEAK IP:
ts.ysfhq.com


What is Teamspeak?


YSFHQ provides a Teamspeak 3 server for members and non-members alike to discuss, talk, and play YSFlight. This can be done through voice communication with microphones or with text communication in the Teamspeak chat box. All communications are in real time and a microphone is not required as the people using voice communication can also interact with the people using text communication. This is a great way to meet new friends in the community and better know people.

How do I join the Teamspeak Server?


First you must download the Teamspeak 3 Client software. To download Teamspeak 3 client, visit the Teamspeak website and select the version relevant to your computer.

After you have installed the client software click here to automatically launch the software and join the YSFHQ Server. Alternatively you can join the server manually by going up to your toolbar at the top of the page after the application has launched and click connections>connect and then entering ts.ysfhq.com into the server address field and your YSFHQ username into the nickname field. Then all you have to do is press connect in the bottom right of that window and you're golden!

What are the Teamspeak Server Rules?



1. Primary focus is YSFlight
We provide this service, free of charge, to our community to help advance and communicate with our great community. The YSFHQ Teamspeak is for YSFlight discussion, talk, and play primarily. Other discussion of games between fellow YS pilots is permitted, however our primary focus is for YSFlight usage first and foremost.

2. Please use English in public channels
Being an English-based fan forum, we accept all YS fans from across the world to join us. However please use the English language in our public channels while discussing with others. Any languages are approved in our own, private channels.

3.No broadcasting of music (soundboards, effects, etc.) in public channels
Except for YSFlight public events, no type of automated audio or music is permitted to be broadcast on our Teamspeak server. It can cause an annoyance to others. There is a dedicated music channel for those wanting to listen to music as a group. Think before you transmit!

4. No Spamming
This involves the public message system for channels, private text messages within Teamspeak, and "pokes". Please do not spam in our server - this is to include large amounts of shameless advertising, or anything that can cause an annoyance to our users. Also, this rule also applies with spamming through public channels, such as rapidly changing channels for no significant purpose.

5. Be nice, play fair, and have fun!
We do not allow any sort of personal attacks, trolling, or anything that involves mockery of members on Teamspeak. It's important to be friendly, helpful, and courteous to your follow YSFLIGHT pilots & HQ members, all while still having fun!


Additional Rules

Here are some great tips expanding on the regulations above while operating on our Teamspeak!

  • Regulations from the forum carry onto the Teamspeak. This means that if you are banned from the HQ forum, YSFHQ staff have the right to ban you from the Teamspeak server.
  • All users must be over the age of 13.
  • No impersonating YSFHQ staff or any HQ member.
  • No harassing, personal attacks, or discrimination is allowed.
  • The YSFHQ Teamspeak has a file browser hosting feature that enables you to load items on for your group or team. Unfortunately, this is limited to 100mb per month. Please remove files that are unneeded to preserve space. Also, YSFHQ Staff have the right to remove any of these files without notice. Do not use the file browser as a permanent file host.
  • Game experience may change during online play and usage.





Apa TeamSpeak?

YSFHQ menyediakan TeamSpeak 3 server untuk anggota dan non-anggota sama-sama untuk membahas, bicara, dan bermain YSFlight. Hal ini dapat dilakukan melalui komunikasi suara dengan mikrofon atau dengan komunikasi teks dalam TeamSpeak chat box. Semua komunikasi yang secara real time dan mikrofon tidak diperlukan sebagai orang yang menggunakan komunikasi suara juga dapat berinteraksi dengan orang-orang menggunakan komunikasi teks. Ini adalah cara yang bagus untuk bertemu teman-teman baru di masyarakat dan lebih baik tahu orang-orang.
Bagaimana cara bergabung dengan TeamSpeak Server?

Pertama, Anda harus men-download software TeamSpeak 3 Client. Untuk men-download TeamSpeak 3 klien, kunjungi website TeamSpeak dan pilih versi relevan untuk komputer Anda.
Setelah Anda menginstal perangkat lunak klien klik di sini untuk secara otomatis meluncurkan perangkat lunak dan bergabung dengan YSFHQ Server. Atau Anda dapat bergabung server secara manual dengan pergi ke toolbar di bagian atas halaman setelah aplikasi telah diluncurkan dan klik koneksi> terhubung dan kemudian memasuki ts.ysfhq.com ke bidang alamat server dan username YSFHQ Anda di kolom nickname . Kemudian yang harus Anda lakukan adalah tekan terhubung di bagian kanan bawah jendela itu dan kau emas!
Apa Aturan TeamSpeak Server?


1. Fokus utama adalah YSFlightKami menyediakan layanan ini, gratis, kepada masyarakat untuk membantu muka dan berkomunikasi dengan komunitas besar kami. The YSFHQ TeamSpeak adalah untuk diskusi YSFlight, bicara, dan bermain terutama. Diskusi lain dari permainan antara sesama YS pilot diperbolehkan, namun fokus utama kami adalah untuk penggunaan YSFlight pertama dan terutama.
2. Gunakan bahasa Inggris di saluran publikMenjadi sebuah forum fan Inggris berbasis, kami menerima semua penggemar YS dari seluruh dunia untuk bergabung dengan kami. Namun harap menggunakan bahasa Inggris di saluran publik kami sementara berdiskusi dengan orang lain. Setiap bahasa tersebut disetujui, saluran pribadi kita sendiri.
3.No siaran musik (soundboards, efek, dll) di saluran publikKecuali untuk YSFlight acara-acara publik, tidak ada jenis audio otomatis atau musik diperbolehkan untuk disiarkan di server TeamSpeak kami. Hal ini dapat menyebabkan gangguan kepada orang lain. Ada saluran musik khusus untuk mereka yang ingin mendengarkan musik sebagai sebuah kelompok. Pikirkan sebelum Anda mengirimkan!
4. Tidak SpammingIni melibatkan sistem pesan publik untuk saluran, pesan teks pribadi dalam TeamSpeak, dan "colekan". Harap jangan spam di server kami - ini adalah untuk memasukkan sejumlah besar iklan tak tahu malu, atau apapun yang dapat menyebabkan gangguan ke pengguna kami. Juga, aturan ini juga berlaku dengan spamming melalui saluran publik, seperti cepat berubah saluran tanpa tujuan yang signifikan.
5. Jadilah bagus, bermain adil, dan bersenang-senang!Kami tidak mengizinkan apapun serangan pribadi, trolling, atau apa pun yang melibatkan ejekan dari anggota pada TeamSpeak. Sangat penting untuk bersikap ramah, membantu, dan sopan untuk follow Anda YSFLIGHT pilot & anggota HQ, semua sementara masih bersenang-senang!

Aturan tambahan
Berikut adalah beberapa tips memperluas peraturan di atas ketika beroperasi pada TeamSpeak kami!


    
* Peraturan dari forum membawa ke TeamSpeak. Ini berarti bahwa jika Anda dilarang dari forum HQ, staf YSFHQ memiliki hak untuk melarang Anda dari server TeamSpeak.
    
* Semua pengguna harus berusia di atas 13.
    
* Tidak meniru staf YSFHQ atau anggota HQ.
    
* Tidak melecehkan, serangan pribadi, atau diskriminasi diperbolehkan.
    
* The YSFHQ TeamSpeak memiliki file browser fitur hosting yang memungkinkan Anda untuk memuat item pada kelompok atau tim. Sayangnya, ini terbatas untuk 100MB per bulan. Hapus file yang tidak dibutuhkan untuk melestarikan ruang. Juga, YSFHQ Staf memiliki hak untuk menghapus file-file ini tanpa pemberitahuan. Jangan menggunakan file browser sebagai tuan rumah berkas permanen.
    
* Pengalaman Permainan dapat berubah selama bermain online dan penggunaa

Tidak ada komentar:

Posting Komentar